Różne

Marka telewizyjna w mediach społecznościowych

Analiza marek telewizyjnych.

KOMUNIKACJA MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE TVP S.A.

Abstrakt

Wraz z rozwojem cyfryzacji w wielu segmentach rynku następuje masowa adaptacja produktów i usług związanych z Internetem, w tym znaczące wykorzystanie mediów społecznościowych. Rozwój technologii cyfrowych i nowy sposób tworzenia popytu przez konsumentów jest zjawiskiem globalnym, łączącym niemal każdą grupę przemysłową i konsumencką. To zmienia sposób, w jaki firmy funkcjonują na rynku i prowadzi je do nowoczesnego tworzenia
relacji z klientem. W każdym sektorze technologia zmienia sposób wytwarzania towarów i usług. Jednocześnie konkurencja cenowa w wielu przypadkach nie jest najlepszym sposobem prowadzenia interesów w XXI wieku. Nowy sposób koncentruje się na kreacji, rozumianej jako poszukiwanie takich modeli biznesowych, które są w stanie obniżyć koszty i zaoferować klientowi najwyższą wartość produktu. Technologia i platformy mediów społecznościowych, również w sektorze mediów, całkowicie zrewolucjonizowały sposób, w jaki organizacje wchodzą w interakcje z klientami. Celem tego artykułu jest przedstawienie charakterystyki obecności TVP
S.A. na platformie Facebook, na tle innych stacji telewizyjnych. Analizie porównawczej z wykorzystaniem
narzędzia do monitoringu marek – Brand24 poddano kanały ogólne wybranych stacji telewizyjnych.

 

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z tekstem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *