Pomimo wolnych dni działania marketingowe nie zostają uśpione. Nas jako konsumentów zwłaszcza w weekendy dopadają masy informacji i propozycji niecierpiących zwłoki, najlepszych, tylko dla nas.
Lubicie otrzymywać sms z informacją o promocjach, np. będąc na zakupach w spożywczym, że właśnie dziś specjalnie dla nas w „sklepie jubilerskim” czeka rabat i koniecznie trzeba przyjść? A Wy właśnie teraz oglądacie i wybieracie piękne pomidory, sałatę a do najbliższego „sklepu z błyskotkami” dzieli Was parę kilometrów….
Działania marketingowe z wykorzystaniem sms nie zawsze się sprawdzają…. do wszelkich aktywności marketingowych należy dobrze się przygotować, obrać strategię i pamiętać o cierpliwości naszych klientów.
Z pomocą przychodzi technologia, z obszaru Marketing Automation, oparta na beaconach. Spotkaliśmy się z opinią, że są to nadajniki emocji i coś w tym jest bo komunikaty marketingowe, czy też inne informacje pojawiają się w odpowiednim momencie i lokalizacji oraz dają możliwość podjęcia reakcji.
Z beaconów korzystają już sieci sklepów, muzea a także wykorzystywane są w zgoła innych obszarach optymalizacji.
W jakich? – o nich opowiemy już w krótce na przykładzie naszych projektów. Jesteście zainteresowani tą technologią? Zapraszamy do kontaktu.